Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?
Je kunt jouw pakketje binnen 14 dagen na ontvangst retourneren naar:

Madebysamantha
Goudplevier 60
4021 HT Maurik

Vermeldt bij jouw bestelling jouw ordernummer.

Retourneren is op eigen kosten. Heb jij gratis verzending gekregen, maar retourneer je niet je volledige bestelling en kom je daarmee met de gehouden items niet boven het gratis verzendbedrag uit? Dan wordt jouw aankoopbedrag minus verzendkosten € 4,99 / € 5,99 aan je terugbetaald. Retourneer je jouw volledige bestelling? Dan wordt het volledige aankoopbedrag aan je terugbetaald.

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,10 tot 7,25 per pakket.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@madebysamantha.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@madebysamantha.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.